שנת 2023 עברה ונשאר לכם לעשות חשבון נפש ולראות מה נעשה ולאן היעדים הבאים שלכם בבניין שלכם.
אנו חברת ניהול ואחזקת מבנים הכי מומלצת באזור המרכז, נותנים לכם טיפים שיעזרו לכם לנהל את השנה הבאה בחוכמה וביעילות הנדרשת למענכם.
עברה שנה וזה הזמן הנכון לסכם את הפעילויות שעשיתם למען הבניין שלכם:
מבחינה חזותית – לבדוק מה ניתן לשפר, האם יש בבניין חלקים שיש לשפר את הנראות שלהם. האם צריך יועץ גינון מקצועי שייתן חוות דעת בהתאם,
יועצת לתכנון וסטיילינג הלובי בבניין המשותף שלכם. כול אנשי המקצוע שהזכרנו מביאים לכם שדרוג והם אנשי מקצוע במסגרת ניהול ואחזקת הבניינים שלנו!
מבחינה כלכלית – יש ליצור טבלת הוצאות לבניין המשותף, לפי השלבים הבאים:
1. קבעו את הקטגוריות: החליטו על הקטגוריות או סוגי ההוצאות שברצונכם לכלול בטבלה. קטגוריות נפוצות עשויות לכלול: חשמל, מעלית, ביטוח לבניין,
שירותי ניקיון, הוצאות ניהול וכדומה.
2. הגדר עמודות: צור עמודות בטבלה שלך כדי ללכוד מידע רלוונטי. כותרות העמודות הנפוצות עשויות לכלול את התאריך, התיאור, הקטגוריה, הסכום, אמצעי התשלום וכל הערה נוספת.
3. הזן פרטי הוצאה: התחל להזין את פרטי ההוצאה לטבלה. מלא את המידע המתאים עבור כל עמודה בהתבסס על ההוצאה שנגרמה. הקפידו לכלול את תאריך ההוצאה, תיאור קצר, הקטגוריה שהיא נכללת בה, הסכום שהוצא, אופן התשלום בו נעשה שימוש וכל הערות רלוונטיות.
4. סיכום הוצאות: השתמש בנוסחאות או פונקציות בתוכנת גיליונות אלקטרוניים כמו Microsoft Excel או Google Sheets כדי לחשב אוטומטית את סך ההוצאות עבור כל קטגוריה ואת סך ההוצאה הכוללת עבור הבניין. זה יעזור לך לעקוב ולנתח את ההוצאות ביעילות.
5. הוסף פונקציות נוספות: בהתאם לדרישות שלך, תוכל להוסיף פונקציונליות נוספת לטבלה שלך, כגון עיצוב מותנה כדי להדגיש הוצאות בעלות ערך גבוה, יצירת סיכומי ביניים עבור כל קטגוריה או הפקת דוחות הוצאות חודשיים או שנתיים.
6. עדכן את הטבלה באופן קבוע: הקפד לעדכן את הטבלה באופן עקבי בהוצאות חדשות כשהן מתרחשות. זה יעזור לשמור על רישום מדויק ועדכני של הוצאות הבניין.
על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל ליצור טבלת הוצאות מקיפה עבור הבניין שלך, שתסייע בניהול פיננסי טוב יותר וקבלת החלטות.
טבלה הוצאות לדוגמא:
תאריך ההוצאה | סוג ההוצאה | סכום ההוצאה |
חשמל | ||
מעלית | ||
ניקיון הבניין | ||
חיסכון לקופת הועד | ||
שורת סיכום |
סקר דעת קהל בין הדיירים – ניתן לשאול את הדיירים בבניין מה הם היו רוצים השנה ולרתום אותם לשינויים שאתם מעוניינים לבצע. ככל שיהיו יותר דיירים שיענו בסקר ככה תוכלו לבצע שינויים גדולים יותר בגיבוי של כל בעלי הדירות והדיירים בבניין.
בחברת הניהול שלנו אנו תמיד מעדכנים ומשתפים את בעלי הדירות בכל נושא ונושא שאנו רוצים לרתום אותם בשינוים שרוצים לעשות בבניין. חברת ניהול טובה ואחראית משתפת תמיד בנעשה בבניין. שיתוף תמידי גורם לעוררות ותחושת ביחד אל מול בעלי הדירות.
תפקוד חברת ניהול – במידה ויש בבניין חברת ניהול ואחזקת מבנים יש לבדוק האם השתנו הדברים בבניין לטובה או לא. ולשקול את המשך העסקתה.
הן מבחינה כלכלית והן מבחינה פרקטית שאכן ביצעה פעולות שאכן משבחות לכם את הבניין.
>> יש בניינים שהנציגות בבניין מעכבת תהליכים ולא נותנת לחברת הניהול את החופש לנהל את הבניין בצורה מקצועית.<<
החוק מחייב כל חצי שנה לדווח על הוצאות והכנסות שנעשו בבניין שלכם, חברת ניהול ואחזקה בבניין שלכם אמורה לבקש מהנציגות דוחות כספיים
במידה והנציגות מסרבת זה לא פוטר אותה מהצגת דוחות כספיים עבור הכסף שלכם.
חברת ניהול טובה נותנת שקיפות מלאה על פעולות שבוצעו במסגרת עבודתה בבניין המשותף.
שקיפות היא חלק מהותי כאשר ישנה חברת לניהול ואחזקה בבניין כאשר הכסף מגיע אליה ישירות.
אצלנו השקיפות היא המפתח ליחסים הארוכים שלנו עם כל ועדי הבתים.
>>> אנו היחידים בתחום שפותחים לכם חשבון בנק על שם הבניין <<
בניין שהנציגות היא מוטב בחשבון בלעדינו אין לנו ולכם שקיפות מלאה עבור הכסף שלכם!
לייעוץ בחינם התקשרו למספר הבא >> 0738022050
ניתן גם להשאיר אימייל עכשיו ונחזור אליכם בהקדם >> uptownbatim@gmail.com