אחזקת מבנים בגבעתיים

תוכן עניינים

לפרטים נוספים השאירו פרטים
או התקשרו 073-8022050
לקוחות מספרים

אחזקת מבנים בגבעתיים עם uptown

גבעתיים נוסדה בשנת 1922, בשנת 1959, הוכרזה גבעתיים כעיר רשמית במדינת ישראל. העיר ממוקמת במחוז תל אביב, שוכנת לצד תל אביב ורמת גן, ונמצאת חברה בארגון פורום 15. לפי הנתונים לשנת 2023, גבעתיים מונה קרוב ל־63,000 תושבים עם גידול באוכלוסייה של כ־1.1% בשנה. צפיפות העיר עומדת על כ־19,000 תושבים לקילומטר בודד בלבד. חברת UP-TOWN מספקת את שירותיה באזור המרכז ובגבעתיים בפרט.

מהי חברת אחזקה בגבעתיים – מה זה אומר?

חברת אחזקה בגבעתיים הינה חברה אשר מצויה בענף האחזקה והניקיון, בפריסה ארצית או מקומית. חברת אחזקה מתמחה באחזקת מבנים, דירות, או נכסים מא' ועד ת', ברמה השוטפת ועד המתקדמת. 

החל מתחזוקת הניקיון של הבניין, הביטחון של הדיירים, ושאר המרכיבים אשר דורשים תחזוקה. לדוגמא: תחזוקת מעליות, מערכות אבטחה ומצלמות, מכשור טכנולוגי ומתקדם, ועוד הרבה. לרוב, חברת אחזקה בגבעתיים תספק את שירותיה באזור המרכז, בגבעתיים בלבד (מקומי), או בפריסה ארצית ברחבי הארץ. אז, אם אתם זקוקים לשירותי אחזקה או ניקיון בגבעתיים והסביבה, חברת אחזקת מבנים זה מה שאתם צריכים.

חברת UP-TOWN – איזה שירותים אתם מקבלים אצלנו?

חברת UP-TOWN הוקמה במאה ה־21 ומספקת שירותי אחזקת מבנים וניקיון מתקדמים. אנחנו, פועלים באזור המרכז והסביבה, בעשרות מבנים גדולים וקטנים כאחד. אנחנו מספקים את כל השירותים שאתם צריכים. אז מה מקבלים אצלנו? מהם שירותי החברה של UP-TOWN? הנה מספר שירותים אשר מוצעים לציבור:

  1. שירותי ניקיון ואחזקה – שירותי ניקיון ואחזקה הינו השירות הפופולרי ביותר. שירות זה, הכי נדרש. בשירות זה, תקבלו אחזקה כוללת של המבנה, הכוללת, ניקיון צמוד, שירותי אחזקה בשוטף, ועוד.
  2. שירותי גבייה מתקדמים – אצלנו, תקבלו גם את שירותי הגבייה המתקדמים ביותר. גביית הכסף מהדיירים ללא התערבות מצידכם, וניהול תשלומים בצורה חכמה. השירות מנוהל על ידי מחלקת הנהלת חשבונות, מנהלים בכירים, ובשקיפות הכי אמיתית שיש.
  3. שירות לניהול ועד הבית – ניהול ועד הבית היא משימה מפרכת, קשה, ולא פשוטה. בשירות זה, אנחנו לוקחים את מלוא האחריות, התפקיד, על ניהול ועד הבית של המבנה. השירות כולל תחזוקה מלאה של המבנה, ניהול מו"מ מול הדיירים, ושירותי ניקיון צמודים.

מלבד זאת, אנחנו מספקים שירות לניהול בתים משותפים ושירותים נוספים אשר נדרשים בניהול המבנה. מחפשים שירות ספציפי? אצלנו, ניתן לקבל את כל סוגי השירותים תחת קורת גג אחת. דברו איתנו. אנחנו עובדים עם משרדים ממשלתיים, משרדי רווחה, וחברות ניהול רבות. זה הזמן לקבל הצעת מחיר אדיבה.

אחזקת מבנים בגבעתיים – מהם היתרונות שלנו על פני המתחרים?

ישנם הרבה חברות אשר מספקות את השירות הנ"ל, אנחנו מבינים את זה. אם זאת, לפני שאתם בוחרים בחברה הסופית, כדאי שתדעו כמה דברים אודותינו. אז למה לבחור דווקא בנו? מהם היתרונות שלנו על פני המתחרים? לפניכם מספר יתרונות אודות חברתינו, UP-TOWN:

  • שירות אישי שמנצח את כולם – אצלנו, תקבלו, שירות אישי ופרטני שמנצח את כולם. כך חונכנו, שירות אישי וצמוד אשר מלווה באדיבות רבה וחיוך. השירות שלנו, מנצח כל מחיר, כל פרטנר, וכל חוויה אחרת שקיבלתם. מבחינתנו, שירות טוב ללקוח הוא ערך עליון עבורנו.
  • ניסיון של שנים בתחום אחזקת מבנים – חברת UP-TOWN פועלת בתחום מהמאה ה־21, ניסיון עשיר של שנים ארוכות. במילים אחרות: אתם מקבלים חברה בשלה, אמינה, ובוגרת. על ידי הניסיון שלנו, פתרנו עשרות מקרים "מזעזעים", נמנענו מהפתעות בדרך, ואף פעם לא נכשלנו.
  • מחירים אטרקטיביים שבאמת משתלמים – אצלנו, תקבלו מחירים אטרקטיביים לכל כיס, שקיפות מלאה בזמן העבודה ולפנייה, ועבודה לפרטים הקטנים ביותר, יסודיים ככל הניתן. רוצים לקבל את המחיר הטוב ביותר? יותר מהמתחרה? צרו איתנו קשר עוד היום.

לפרטים נוספים אודות שירותי אחזקת מבנים בגבעתיים חייגו עכשיו –073-8022050