ניהול ואחזקת מבנים במרכז

תוכן עניינים

לפרטים נוספים השאירו פרטים
או התקשרו 073-8022050
לקוחות מספרים

ניהול ואחזקת מבנים במרכז

מחוז המרכז הינו מחוז המכיל כ־22 ערים, ו־1,730,500 תושבים בסה"כ. מהנתונים שנלקחו מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, במחוז המרכז, הקהלים הנפוצים הם: יהודים, ערבים, ומוסלמים. סך הכל, היהודים במחוז המרכז הינם כ־88%, הערבים עומדים על קרוב ל־9%, והמוסלמים כאחוזים בודדים. בירת מחוז המרכז, לשנת 2022, הינה רמלה. ומהצד השני, העיר הגדולה במחוז היא ראשון לציון.

מה אנחנו עושים – שירותי החברה במרכז

חברת UP TOWN הינה חברה המתמחה בשירותי ניהול, אחזקה, ותחזוקה של מבנים במרכז הארץ. תודעת השירות ברמה הכי גבוהה שיש, השירותים יסופקו על ידי צוות מקצועי עם ניסיון של 15 שנה. בנוסף לכך, אנו מתחייבים לגבות את המחיר הראוי לכלל השירותים, מחירים עם אמינות ויושרה רבה. אנחנו מאמינים שכל שקל קשה להשגה, והערכה שלנו נולדה מהאהבה לתחום ההתמחות שלנו. אז מהם השירותים שאותם אנחנו מספקים לציבור? לפניכם מספר השירותים הנפוצים ביותר בחברה:

  1. ניהול ואחזקת מבנים – מחפשים חברה שתיקח את האחריות על הבניין בצורה יסודית? הגעתם למקום הנכון. אנו, בחברת UP TOWN מתחייבים לספק צוות מקצועי לניהול ואחזקת המבנה בכל תחום פעילות. אחזקת מבנים עושים רק עם המקצוענים.
  2. שירותי גבייה וניהול ועד בית – מחפשים שירותי ניהול ועד בית? רוצים להוריד מעצמכם את הניהול? חברת UP TOWN כאן לשירותכם. אצלנו, תקבלו ניהול ועד בית מא׳ ועד ת׳, שירותי גבייה הצמודים למנהלת חשבונות ומערכת מחשוב ניהולית ומסודרת. הכל רשום, הכל מתועד, והכל מנוהל על ידי רואה חשבון מקצועית. אצלנו, תקבלו שקט נפשי.
  3. שירותי ניקיון ותחזוקה – בעידן החדש, בניין משותף דורש הרבה תחזוקה, משימות, והזמנת שירותים חיצוניים לביצוע שלל מטלות עבודה. בחברת UP TOWN, תקבלו שירותי ניקיון מצוות מיומן ויסודי, שירותי תחזוקה, וכן, גם שירותים חיצוניים במקום אחד. החל משירותי גנן מקצועי, אינסטלטור מוסמך, חשמלאים מורשים עם רישיון, והכל במקום אחד ומסודר.

 

אנו קשובים לכל צרכי הלקוח, מתאימים את עצמינו אליכם, ועובדים באופן מסודר ושקוף. לעולם לא ניקח פרויקט שבו לא נוכל להפיק את המרב. כמו כן, אנו ננהל את תקציב הבניין כך שכולם יהיו מרוצים. שירות חיצוני אשר ייסב שקט נפשי לכולם, כל הדיירים כאחד. שקיפות מלאה ב־100%.

 

תחזוקה עצמית או עם חברת ניהול ואחזקה – מה מומלץ?

תחזוקה עצמית דורשת כלים וידע מקצועי, ניסיון במגוון תחומים, והרבה התעסקות וזמן פנוי. בנוסף לכך, פעולה עצמית לא תמיד אפשרית ולא תמיד מרצה את הדיירים מסביב. רוצים שלום בית עם הדיירים? בחירה של חברה חיצונית תמיד תהיה עדיפה ותמנע הרבה בעיות בעתיד. 

החל מעניינים של גבייה קשה (סירוב מדיירים), התווכחויות, ריבים למיניהם, ובזבוז זמן יקר. חברת ניהול ואחזקה חיצונית תאפשר לכם להימנע מאי נעימות ושלום בית בין דיירי הבניין. האם קיימים סיבות נוספות שכדאיות החברה תהיה למשתלמת? כמובן. הנה כמה סיבות נוספות ומוצדקות:

  1. חיסכון בזמן מרבי – שירותי חברת ניהול ואחזקה תעניק לכם כמה שפחות בזבוזי זמן מיותרים, חיסכון בזמן מרבי, ותועלת עבור כלל הדיירים של הבניין. אין לכם זמן פנוי? מעוניינים שחברה חיצונית תיקח את זה הלאה? זה הפתרון האולטימטיבי – UP TOWN.
  2. ללא התעסקות, הכל במקום אחד – לא תמיד יש לנו את הזמן להתעסק באחזקת הבניין. חברת UP TOWN כאן עבורכם! ללא התעסקות מיותרת, ללא כאבי ראש, וללא בזבוזי זמן. כל השירותים במקום אחד, כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. מתחייבים למלא את החסר.
  3. פתרונות גבייה ותשלומים – הדיירים לא מוכנים לשלם? יש לכם בעיות גבייה מחולקות? הפתרון האידיאלי היא לשכור את שירותיה של חברה חיצונית, שירות שיעשה סדר בבלגן. אנחנו מתחייבים לפתור מחלוקות, בעיות, וליצור תשתית בריאה ונכונה. פתרונות גבייה ותשלומים, שירות מנהלת חשבונות, ומערכת מחשוב שבה הכל יתועד. והכי חשוב – יושרה.

 

חברת UP TOWN תעניק ללקוחותיה שירות אישי וסבלני, אמינות ויושרה, ומחירים מצוינים לכל כיס. החברה מחזיקה במערכות טכנולוגיות אשר פותרות הרבה בעיות נפוצות, החל מבעיות בניהול, בעיות כספיות, ותיעוד. לפרטים נוספים ולקבלת הצעה חייגו עוד היום – 073-8022050