אחזקת מבנים באור יהודה

תוכן עניינים

לפרטים נוספים השאירו פרטים
או התקשרו 073-8022050
לקוחות מספרים

ניהול ואחזקת מבנים באור יהודה ברמה אחרת!

אור יהודה הוקמה לראשונה בשנת 1949, ובשנת 1988 הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל. על פי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, לשנת 2023, אור יהודה מונה קרוב ל־40,000 תושבים. מידת השינוי וגדילת האוכלוסייה בעיר עומדת על כ־5.3% בשנה עם צפיפות של 5,000 תושבים. העיר, אור יהודה, שוכנת במחוז תל אביב, לצדייה, תמצאו את תל אביב ונמל התעופה בן גוריון.

מחפשים לשדרג את ניהול הבניין?
תושבי אור יהודה 
חייגו כעת וקבלו הצעת מחיר חינם
עבור ניהול ועד בית / ניהול הבניין
050-808-6282

אחזקת מבנים באור יהודה

חברת אחזקת מבנים באור יהודה – מה תפקידה העיקרי?

תפקידה העיקרי של חברת ניהול ואחזקה באור יהודה היא לדאוג שהבניין מנוהל בצורה תקינה. החל מבעיות שוטפות אשר מקבלות התייחסות, טיפול בתחזוקה וניקיון שוטף של הבניין, ניהול ואחזקת המעליות, טיפוח של הגינה ופינוי פחי הזבל, ותפקודם של מערכות האבטחה. מלבד זאת, 

תפקידה הנוסף, היא לדאוג שהתקציב החודשי מתנהל בצורה חכמה, שהגבייה מתפקדת, ושהבניין לא חשוף לפגיעות משפטיות ואחרות. במילים אחרות, חברת אחזקת מבנים משמשת כוועד הבית. כל שאלה, תלונה, או בקשה מיוחדת מצד דיירי המבנה, תקבל התייחסות רצינית ופתרון ממשי.

האם גם הבניין שלכם צריך חברת אחזקה – סימנים וודאיים לכך

בעידן המתקדם, בשנת 2023, תחזוקת מבנים הופכת לפעולה אשר דורשת המון התעסקות והבנה. החל משירותים מורכבים, שירותי אחזקה וניקיון, פנייה אל בעלי מקצוע, ופתירת מחלוקות אישיות. אז האם גם אני זקוק לשירות כזה? האם גם הבניין שלכם צריך חברת אחזקה? התשובה היא, כן. לפניכם מספר סימנים אשר מעידים ומצדיקים את השכרת שירותיה של חברת אחזקה וניהול:

  • הבניין מוזנח או לא מתוחזק כלל – אם גם אתם מרגישים שהבניין מוזנח, לא מתוחזק כלל, או שהתחזוקה לוקה בחסר, כנראה שאתם זקוקים לשירותיה של חברת אחזקה וניהול או לפחות לשירותי ניקיון ברמה השוטפת. בניין מוזנח אינו בריא ומשפיע על איכות החיים. 
  • התקציב מתנהל בצורה לא נכונה – אם אינכם מרוצים מהתוצאה הסופית של החודש, אם אתם מרגישים שהתקציב נגמר מהר מדי, כנראה שאתם מנהלים את התקציב החודשי בצורה שגויה או לא נכונה. חברת אחזקת מבנים יכולה לעזור לכם על ידי ניהול נכון באמצעות מחלקת הנהלת החשבונות המקצועית. ניתן לעשות זאת על ידי מזעור הוצאות, דחיית סיפוקים, ואפילו הצבת יעדים וגבולות שנתיים. למידע נוסף פנו אל UP-TOWN.
  • הדיירים במבנה תמיד מתלוננים – הדיירים במבנה תמיד מתלוננים? תמיד משהו מפריע להם? כנראה שזה אל סתם. זה יכול לנבוע מחוסר התייחסות מצד ועד הבית, חוסר יכולת לבצע את משימות התחזוקה, או בעקבות נושאים נוספים ואחרים. חברת אחזקת מבנים כאן לשרותכם מהסיבה הזאת, תמנע וויכוחים, חילוקי דעות, ותלונות מרובות.

אם אתם מרגישים שאחד מהסימנים מתרחשים גם אצלכם, כנראה שאתם צריכים חברת אחזקה. חברת ניהול מבנים באור יהודה תכין תוכנית עבודה שתתאים לכל הצדדים – וועד הבית והדיירים. תוכנית העבודה תכלול שירותי תחזוקה וניקיון שוטפים, טיפול בבעיות, גבייה ותשלומים, ועוד הרבה.

השירות והמחיר הטוב ביותר – רק ב־ UP-TOWN

חברת UP-TOWN מתמחה בעיקר בניהול ואחזקת מבנים מא׳ ועד ת׳, אם זאת ישנם שירותים נוספים שאנחנו מספקים לקהל לקוחותינו: שירותי גבייה והנהלת חשבונות, שירותים משפטיים, ניהול בתים משותפים, ואפילו שירות המהווה תחליף לניהול ועד הבית. נכון לשנת 2023, השירותים מסופקים בצורה מקצועית באזור המרכז והסביבה בלבד, לא יינתנו שירותים מחוץ למחוז זה. אנחנו מתחייבים לספק את השירות הטוב ביותר עם המחיר המשתלם ביותר לצרכן הסופי. אצלנו, היתרון הינו בשירות והיחס האישי. חברת UP-TOWN מתחייבת לספק עבודה יסודית ומקצועית עד הסוף.

לפרטים נוספים והזמנת השירות התקשרו ממש עכשיו – 073-8022050