ניהול בתים משותפים

תוכן עניינים

לפרטים נוספים השאירו פרטים
או התקשרו 073-8022050
לקוחות מספרים

הולכים לאיבוד? זקוקים לשירותיה של חברה לניהול בניינים? הגעתם למקום הנכון! הכירו את חברת UP TOWN. החברה הוקמה בשנת 2008 ומאז מספקת שירותי ועד בית, ניהול ואחזקת מבנים, שירותי גבייה ותשלומים, וכמובן, ניהול בתים ומבנים משותפים. השירות מסופק באזור המרכז בלבד. אצלנו, תקבלו, שירות אישי עם פתרונות, מחירים אטרקטיביים ומשתלמים, וזמינות מרבית, תמיד.

מה זה ניהול בתים משותפים – מה זה אומר?

בית משותף הינו מבנה אשר מכיל מספר דירות בבעלות נפרדת או בבעלות יחידה. כדוגמא: בניין מגורים בעל מספר קומות, מספר דירות, אשר נמצאות בבעלות נפרדת או בבעלות של אדם אחד. הבית המשותף הינו מבנה אשר מכיל מספר רב של דיירים אשר רכושם משותף בצורה כללית. החל מחדר המדרגות, המעליות, עליית הגג, החצר, המקלט, ואפילו המתקנים הנמצאים במתחם המשותף.

למען הסר הספק: החלטות של הבניין משותפות עם כלל השותפים בהתאם לדיונים של הדיירים. החל מעניינים כספים ומשפטיים, ענייני שדרוג ובנייה מחודשת, ותחומים אשר דורשים התערבות. בבתים משותפים, כאשר קיים יותר מדירה אחת, הניהול והאחזקה הופכות למסובכות הרבה יותר. תצטרכו לדאוג לעניינים הכספים, לגבייה מהדיירים, לטיפול ותחזוקה של הבניין, והיד עוד נטויה. לשם כך, כדאי להשכיר את שירותיה של חברה המתמחה בניהול בתים משותפים ולחסוך טרחה.

מהו תפקידה של חברת ניהול בתים משותפים?

תפקידה העיקרי של חברת הניהול והאחזקה היא לדאוג שהכל מתנהל ומבוצע כשורה. החברה חייבת לדאוג למספר מישורים: בתחום הכספי, בתחום המשפטי, ובתחום הניהולי. בנוסף, תפקידה העיקרי היא ליצור סביבה שקטה ונעימה שבה כל הדיורים יחיו בשלווה, ללא ויכוחים או תלונות. השכרת שירותיה של החברה יכולים גם לשדרג את איכות החיים, ולהעניק חיסכון מרבי בזמן.

לפניכם מספר דברים שחברת הניהול והאחזקה חייבת לדאוג להם:

  • גבייה ותשלומים – גבייה ותשלומים הם תסבוכת לא קטנה בכלל. אם לומר את האמת, הישראלים מאוד קשים כאשר כסף הוא הדיון העיקרי. קשה לגבות מהשכנים כסף, ויותר קשה להצדיק את התועלת. חברת הניהול משמשת גם כאמצעי לגבייה ותשלומים. החל מתשלומי ועד, הוצאות נלוות על החשמל והמבנה, וכמובן תחזוקה כללית וחודשית.
  • אחזקת המבנה – אחזקת המבנה היא חלק בלתי נפרד מהתפקוד הכללי והתקין. החל משירותי ניקיון שבועיים, תחזוקה של הגינה, שירותי תיקונים למבנה, חשמל ואבטחה, וכמובן שירותים נוספים אשר נדרשים לכלל המבנה המשותף. אחזקת המבנה נעשית בשקוף עם חברת האחזקה והניהול, בצמוד לדיונים ולתנאי הדיירים והשכנים.
  • ניהול כשר ותקין – מבנה משותף הינו מבנה שחייב לעבוד לפי החוקים, לפי הספר. החל מניהול כשר ותקין, ועד לשירותי גבייה בזמן שנקבע מראש. הכל חייב להיות מטוקטק. משימה זו חלה על חברת ניהול בתים משותפים, זה חלק מהתפקיד העיקרי שלה.

 

בנוסף, חברת ניהול בתים משותפים חייבת לפעול גם במישור המשפטי. ברוב המקרים, חברת הניהול תעמיד לרשותכם מחלקה משפטית הכוללת עורכי דין ואנשי משפט. בנוסף לכך, UP TOWN, מעמידה לרשותכם מחלקת גבייה ותשלומים, הנהלת חשבונות, ומנהלת חשבונות בכירה ומקצועית.

ניהול בתים משותפים – מהם המחירים המשוערים?

השכרת שירותיה של חברת ניהול בתים משותפים כרוכה בעלות של החל מ־1,500₪ בחודש. לבניינים משותפים וגדולים, העלויות עשויות להשתנות בהתאם לדרישות ולשירותים הנוספים. החברה עשויה לדרוש תשלומים נוספים עבור תחזוקה חיצונית, הזמנת בעלי מקצוע חיצוניים.

אז כמה זה יעלה לכם בממוצע להזמין חברה לניהול בתים משותפים:

סוג השירות מחיר משוער
הזמנת חברה לניהול בתים משותפים החל מ־1,000 ₪
כמה עולה להזמין חברה לניהול בתים משותפים ברעננה החל מ־1,200 ₪
מהם העלויות של שירות ניהול בתים משותפים בתל אביב החל מ־1,500 ₪

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בעתיד בהתאם לתקנון חברת UP TOWN.

הכירו את UP TOWN – למה דווקא אנחנו?

חברת UP TOWN נוסדה בשנת 2008 במטרה לספק פתרונות אמיתיים לצרכן, החל משירות ניהול ואחזקת מבנים, ניהול בתים משותפים, שירותי ניקיון ותחזוקה, ניהול נכסים, ושירותי גבייה וייעוץ. אנחנו כאן לרשותכם, בכל שאלה, התייעצות והתלבטויות, וקבלת שירות מקצועי ומובחר. חברת UP TOWN, חוסכת לכם זמן ומאמצים רבים, מספקת פתרונות ממשיים, ומונעת ממכם בירוקרטיה קשה.

לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר, וקביעת פגישה, חייגו עוד היום – 050-808-6282