חברת אחזקת בניינים

תוכן עניינים

לפרטים נוספים השאירו פרטים
או התקשרו 073-8022050
לקוחות מספרים

בעידן המתקדם והמהיר, כשהזמן נשאב בצורה משמעותית, קשה מאוד לדאוג לבניין המשותף. הבניינים בישראל דורשים תחזוקה שבועית, ניקיון ושירותי אחזקה, טיפוח הגינה, ושירותים נוספים. הכירו את הפתרון שיעשה לכם חיים נוחים – השכרת שירותיה של חברה לאחזקת בניינים. במקום שאתם תנקו, תתחזקו, ותתעסקו, החברה דואגת להכל מהכל! שירותי ניקיון, אחזקה, וטיפוח כללי.

מהי חברה לאחזקת בניינים – מה זה אומר?

חברה לאחזקת בניינים הינה חברה המתמחה בכל הניהול השוטף של הבניין והדיירים הנלווים. החל משירותי אחזקה וניקיון כלליים, ניהול שוטף של הגינה, פיקוח ושירותי הדברה, ובעיקר אחזקה שוטפת. בנוסף, חברה לאחזקת בניינים אחראית לניהול השוטף גם ברמה הפיננסית. לדוגמא: ניהול התקציב החודשי, חיסכון בעלויות בהזמנת שירותים חיצוניים, וכמובן, גבייה ותשלומי ועד הבית. 

במילים אחרות, חברה חיצונית דואגת להכל מהכל. חברה לניהול השוטף של אחזקת הבניין חוסכת לכם הרבה יותר. לדוגמא: חיסכון בעלויות, חיסכון בזמן, וכמובן מניעת מחדלים כספיים אפשריים. ללא ספק, יתרונותיה של החברה מספקים כדאיות גדולה לתושב הממוצע. הבחירה, משתלמת.

חברת אחזקת בניינים – מהו תפקידה העיקרי?

התשלומים לחברת האחזקה הינם בגין הניהול השוטף, השירותים החיצוניים, והזמן שנצבר. התשלום החודשי משתנה בהתאם לסוג החברה, סוג השירותים בעסקה, ומידת ההתעסקות החודשית. כאמור, המחירים נעים בין 1,000-3,500₪ בחודש. המחיר משתנה והינו משוער בלבד. אז מהו תפקידה:

  1. ניהול ותחזוקה שוטפת – חלק נכבד מהתפקיד דורש ניהול שוטף של הבניין. החל משירותי ניקיון ואחזקה, טיפול בבעיות בזמן אמת, ניהול הכספים, הזמנת שירותים חיצוניים, ועוד. מלבד זאת, חברת אחזקת בניינים אחראית שכל המשימות יבוצעו בזמן שהוגדר מראש ובצורה הכי טובה שאפשר. ניהול ותחזוקה שוטפת היא חלק בלתי נפרד וחשוב מעבודתה.
  2. גבייה ותשלומים – חברה המתמחה באחזקת בניינים או מבנים אחראית גם על נושא הגבייה והתשלומים. החל מגביית תשלומים מהדיירים, הזמנת בעלי מקצוע ושירותים חיצוניים, וכן, גם חיסכון בעלויות וניהול תקציב הבניין. למעשה, החברה משמשת כוועד הבניין הראשי.
  3. עניינים משפטיים – החברה תספק לכם מענה לכל השאלות הנדרשות, גם לדיירים. בנוסף, בפן המשפטי, החברה צריכה לספק מענה על כל סוגיה משפטית כזאת או אחרת. החל מתביעות צד שלישי, דיונים הקשורים לבניין, וכמובן ייעוץ משפטי בכל נושא אחר.

חברת אחזקת בניינים מספקת את שירותיה בעיקר עבור התחזוקה והניקיון השוטף. אם זאת, לא מעט חברות יספקו גם את השירותים הנלווים – שירותי ועד בית, תחום המשפטים, וייעוץ. כל השירותים שאתם צריכים, בכל תחומי הבניין, נמצאים אצל חברת אחזקת בניינים. החברה תספק לכם תשתית הכוללת הכל מהכל, כל מה שאתם זקוקים להם. שירות אישי, אדיב, ומקצועי.

למה דווקא לבחור בחברת UP-TOWN?

חברת UP-TOWN מתמחה בניהול ואחזקת בניינים, אחזקת מבנים, ניהול ועד בית, ושירותי גבייה. החברה בעלת ניסיון של לפחות 10 שנים בתחום, רקע מקצועי בניהול ותחזוקה, ומעמידה עבורכם צוות מקצועי ומיומן שיספק לכם את העבודה הטובה ביותר. אז למה לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות מצוינות לבחירה: שירות וזמינות מרבית. אצלנו, תקבלו שירות אישי מהלב וזמינות מרבית. 

אנחנו זמינים ברוב שעות היממה, מספקים שירות אישי, ועונים על כלל השאלות החשובות. ניסיון של שנים. מחפשים חברה אשר מנוסה מספיק? בחברת UP-TOWN תקבלו את המענה הדרוש. הצוות שלנו, צוות החברה, בעל ניסיון של מעל 10 שנים בניהול ותחזוקה שוטפת של מבנים. והכי חשוב – חוסכים לכם זמן וכסף. אצלנו, תקבלו מגוון רחב של שירותים. מלבדם, באמצעות כלל השירותים שלנו נוכל לחסוך לכם זמן יקר, כסף שנשפך לחינם, והרבה כאבי ראש מיותרים.

לפרטים נוספים ובירורים, קבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו – 050-808-6282.