רוצים לנהל את התקציב של הבניין שלכם ולא יודעים איך להתחיל? תמיד אתם שואלים את עצמכם איפה נעלם כל הכסף של הבניין? 

אנחנו חברת ניהול שמנהלת בחוכמה את התקציב שלכם למען הבניין בצורה הכי יעילה ונכונה עבורכם.

בשביל זה המאמר הזה נבנה עבורכם!

 

 

השלב החשוב ביותר בניהול הבניין שלכם הוא בניית תקציב שנתי.

ניתן לעשות זאת באמצעות תוכנת אקסל פשוטה, למי שלא יודע לעשות שימוש בתוכנה ניתן גם לעשות זאת על דף ולכתוב באופן עצמאי.

להלן ההוראות שיעזרו לכם בבניית תקציב נכון לניהול הבניין:

  1. יש לעשות טבלה שיש בה את העמודות המתאימות לתקציב בהתאם לסוג התדירות שלו. בעמודה אחת נרשום את ההוצאות הקבועות בעמודה שניה נרשום את את התדירות שלהם בהתאם: חודשי / שנתי ועמודה נוספת להערות שונות.
  2. לאחר מילוי עמודות יש לכתוב שורות לכל הוצאה – כל שורה תתמלא על ידי ההוצאה של הבניין למשל: חשמל, ניקיון, מעלית ועוד.
  3. לאחר בניית הטבלה יש למלא בה את כל ההוצאות האמיתיות של הבניין, במידה ואינכם יודעים במדויק ניתן להכניס סכום משוער.
  4. יש להשתדל לא לעשות טעויות מכיוון שבניית תקציב נכון מאפשר לכם לקבל תמונת מצב אמיתית של הבניין בכל זמן נתון.

במידה ואין לכם את הסכומים של ההוצאות. תפנו לספקים של הבניין ( חברת חשמל, חברת מעליות, עובד ניקיון, ועוד )

ויש לדרוש מהם לקבל את ההוצאות האמיתיות.

בסופו של יום האחריות לתשלום ההוצאות היא שלכם בעלי הדירות ולא של חברת הניהול.

אצלנו בחברת הניהול התקציב נבנה בהתאם לצרכי הבניין שלכם ובשקיפות מלאה.

כל החשבונות של הבניין משולמים מחשבון ועד הבית השייך לבניין והשליטה בו היא שלכם באופן מלא ושקוף מולכם.

בניגוד לחברות אחרות הצ'קים שאנו גובים הם לטובת הועד ולא לטובת חברת הניהול!

 

לייעוץ בחינם ועזרה בניהול תקציב הבניין התקשרו עכשיו>> 073-8022050